zondag 16 december 2012

Zondag 16 december

Ook de vogeltjes voelen zich hier thuis
Deze week valt er niet veel te vertellen. We hebben van alles en niets gedaan. Het meeste is eigenlijk niet echt zichtbaar of het lijkt  op iets van  een andere kamer, zoals plinten aan brengen . Daar zijn al genoeg foto,s van. Jan heeft wel op de logeerkamer planken op gehangen  en een bureautafel gemaakt . Verder hebben we onze slaapkamer weer uitgeruimd en het bed en de kast weer doorverkocht.





De planken kunnen gemonteerd worden
Dus nu kunnen we over een paar dagen weer slapen in ons eigen bed. Verder zijn we deze week veel bezig geweest met op zoek gaan naar een aantal nieuwe spullen die we nog moeten hebben. En dat is niet zo interessant om daar een verhaal van te maken. Dus ik heb eigenlijk besloten om het blog niet meer elke week te maken. Ik ga wel door met foto,s maken en als er dan weer wat echt zichtbaar is , zoals b.v. dat de slaapkamer of de  keuken klaar is  dan maak ik weer een blog want het moet voor jullie ook leuk blijven.



En hier moet een schroef komen
En niet alleen een opsomming van een schroef hier en een schroef daar geboord. Dus ik zou zeggen kijk af en toe. Wij zijn zelf op het moment ook lekker rustig bezig. We beginnen wat later en nemen meer de tijd voor een kopje koffie , want voor ons is de druk van de ketel. We hebben de meeste spullen en wat er nog gedaan moet worden daar nemen we de tijd voor.






Nog de laatste dingen en weer een job klaar
We zijn op het moment alleen maar aan het genieten van het feit  dat het er zo goed uit ziet precies zoals we het wilden.  We gaan nu dus eerst Kerst- en Nieuwjaar vieren en daarna gaan we weer op het gemak verder,  eerst met de keuken. En van het voorjaar het buiten gebeuren.  Als we met de schuur en werkplaats gaan beginnen dan maak ik wel meer blogs want dat is voor de geïnteresseerde  wel leuk denk ik.





En het kantoor is weer gebruiksklaar
Ik heb nog wel deze week toch de kerstboom op gezet ik was het eigenlijk niet van plan maar we vonden het toch wel erg kaal.











Ook de kast is versiert
En de foto van de kerstboom gebruik ik tegelijk om ieder een fijne kerst  en een gezond en gelukkig 2013 toe te wensen van ons. Natürlich Auch für unsere Deutsche Freunde.  Wir wünschen  allen ein frohes Weihnachtsfest und ein glückliches und gesund 2013.    






Wir wünschen  allen ein frohes Weihnachtsfest und ein glückliches und gesund 2013.   

3 opmerkingen:

  1. Een leuk en duidelijk verslag.
    De foto's maken het af!

    Lieke/Willem

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Jan en Riek,

    Het begint nu echt op een gezellig huis te lijken en dan komen nog vele kleine klusjes. Maar geniet nu eerst maar van de feestdagen!
    Ook voor jullie hele fijne kerstdagen und einen guten Rutsch im neuen Jahr (zoals ze bij jullie zeggen)!

    Groetjes,
    Rob en Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo Jan en Riek.
    Het wordt hartstikke mooi, weer eens iets anders dan een vliegtuig bouwen.
    ik wens jullie prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar.
    Groetjes.
    Patrick en Annemiek.

    BeantwoordenVerwijderen